Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

Προετοιμασίες για τη βάπτιση!

Όταν αποφασίσαμε να γίνει η βάπτιση, εμένα αυτό που με ενδιέφερε ήταν η διακόσμηση, τα προσκλητήρια, οι μπομπονιέρες κλπ κλπ κλπ... Μου πέρασε η ιδέα να τα ετοίμαζα μόνη μου αλλά δεν ήμουν σίγουρη αν θα τα κατάφερνα, αν με το μωρό θα προλάβαινα, αν... αν... αν...

Έτσι βγήκα να πάρω προσφορές. Πάνω κάτω όλες οι προσφορές κατέληγαν στο ίδιο ποσό. Μου φαινόταν αρκετά μεγάλο για μια βάπτιση. Οκ τα έσκασα στο γάμο, να τα έσκαγα και τώρα δεν ήθελα. Μου φαινόταν κοροϊδία. Συν κανείς δεν ήταν θετικός να ετοιμάσει το θέμα που ήθελα εγώ, όλοι ήθελαν κάτι παραπλήσιο. Προφανώς ήταν όμορφα αυτά που έλεγαν να ετοιμάσουν αλλά εγώ ήθελα άλλο. Από τη μία λοιπόν το οικονομικό από την άλλη δε θα είχα αυτό που ήθελα, με έτρωγε ήδη να ασχοληθώ.. Αποφάσισα, θα τα ετοιμάσω μόνη μου!

Το θέμα: Το ψαράκι! Έψαξα αρκετά και τελικά βρήκα από που να προμηθευτώ τα υλικά. Είχε τόσες πρώτες ύλες (τσόχες, χάντρες, κορδέλες, κορδελάκια, βαζάκια, κουτάκια....) που αν το είχα αποφασίσει νωρίτερα θα είχα ετοιμάσει πολλά περισσότερα. Αλλά για πρώτη φορά και για το λίγο χρόνο που διέθετα έμεινα ικανοποιημένη!

Σιγά σιγά τα ετοίμασα όλα, νούμερα για τα τραπέζια, διακόσμηση για τα τραπέζια, διακόσμηση για το τραπέζι των ευχών, μπομπονιέρες και γλυκάκια για τα παιδάκια. Προσκλητήρια και μπομπονιέρες για τους μεγάλους είχα παραγγείλει από το Χαμόγελο του παιδιού. Το μόνο που που έπρεπε να κάνω τελευταία στιγμή ήταν τα γλυκάκια και τα μπαλόνια. Γλυκάκια με ζαχαρόπαστα και smarties, μπεζέδες - που τελικά τους ξέχασα και δεν τους πήγα ποτέ στο κέντρο - μπαλόνια σε σχήμα ψαράκι.

(το φωτογραφικό υλικό θα αναρτηθεί μόλις το έχω)