Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

Το ρυζάκι... έγινε φασολάκι...!

Έφτασε η ώρα να δούμε το μικρό μας ρύζι ξανά! Ωχ!! έχει γίνει φασολάκι, η καρδούλα του χτυπάει σαν τρελή, οι εξετάσεις της μαμάς τέλειες κι όλα προχωράνε καλά!
Μόνο προσοχή στα κιλά Αγγελικούλα, ήταν τα λόγια του γιατρού μου. Δε θέλουμε περισσότερα από 12 σε ολόκληρη την εγκυμοσύνη. Σιγά! Ήταν η απάντησή μου, 12 είναι πάρα πολλά!!

Επιστρέφοντας σπίτι αναρωτιόμουν είναι όντος πολλά ή θα τα πάρω και δε θα το καταλάβω? Κι εδώ άρχισαν ο ανασφάλειές μου. Θα παχύνω, δε θα αρέσω στον άντρα μου πω πω πω! Και όταν ήμουν καλά, έ δεν πειράζει θα τα χάσω μετά έλεγα. Σκεφτόμουν σα να είχα διπλή προσωπικότητα, πότε θετικά και πότε πιο μίζερα δε γινόταν. Τότε κατάλαβα πως και αυτό θα με κυνηγούσε. Μετά τα "μη" και τα "πρόσεχε" νέος εχθρός, τα κιλά!