Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

Η ανακοίνωση στον εργοδότη!

Και πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να το ανακοινώσεις στη δουλειά..?
Από τη στιγμή που έμαθα πως ήμουν έγκυος είχα αποφασίσει πως στο αφεντικό μου θα το ανακοινώσω μετά τον 3ο μήνα, έτσι για να είναι όλα καλά, να έχει γίνει και η εξέταση της αυχενικής διαφάνειας. Για να μη μου μεταδώσουν αρνητική ενέργεια, γιατί εγώ πιστεύω σε αυτή.

Ήταν λοιπόν η ώρα για μία από τις πιο σοβαρές εξετάσεις για την υγεία του μωρού, της αυχενικής διαφάνειας. Και τώρα τι θα γίνει?

Αν δούμε κάτι που δε θέλουμε? Όλα σούπερ θα πάνε μην ανησυχείς - προσπαθούσα να πείσω τον εαυτό μου.
Πραγματικά το αποτέλεσμα ήταν κάτι παραπάνω από ικανοποιητικό 1:17000 οι πιθανότητες, συνεπώς όλα τέλεια. Ουφ πάει κι αυτό!
Η τρέλα είναι όμως που βλέπεις σχηματισμένο ανθρωπάκι! Πόσο απίστευτο μου φαινόταν, κανονικό ανθρωπάκι, δεν έχει απλά χεράκια και ποδαράκια αλλά και δαχτυλάκια!! Μοναδικό!
Γιατρέ φύλλο βλέπουμε ρωτάει ο άντρας μου. Πετάγομαι, νομίζω αγόρι είναι! Ε αφού το λες εσύ αγόρι είναι!!! Χάρηκα πάρα πολύ, όχι πως αν δεν ήταν αγόρι θα χαιρόμουν λιγότερο αλλά το έλεγα από την αρχή, το ήθελα και το πίστευα.

Και τώρα πως το λένε στο boss? Πως θα το πάρουν?  Ότι και όπως και να το πω το αποτέλεσμα είναι εγκυμοσύνη και ξέρω καλά ότι δε θα αρέσει. Αλλά όπως έχουμε υποχρεώσεις έχουμε και δικαιώματα, οπότε χαλάρωσα λιγάαααακι! Προσπαθούσα να βρω την κατάλληλη στιγμή, όμως δε μπορούσα να καταλάβω ποια είναι. Οπότε πήρα 10000000 βαθιές ανάσες, ζήτησα από το αφεντικό μου λίγο χρόνο και το ξεφούρνισα. Άλλαξε όλα τα χρώματα και όλους τους συνδυασμούς των χρωμάτων που υπάρχουν! Τι να κάνει όμως?! Αντίδραση καμία, ούτε μια κουβέντα. Ένιωσα αμήχανα. Λέω, αυτό ήθελα να πω, ευχαριστώ και έφυγα. Μερικά λεπτά αργότερα, περνώντας από το γραφείο μου, είπε "Με το καλό"
Ουουουουουφ, πάει κι αυτό, ένα βάρος λιγότερο για μένα.

Τραγικό, να σε κάνουν να νιώθεις φόβο για το πιο φυσιολογική και όμορφη κατάσταση της ζωής σου!