Πέμπτη 15 Αυγούστου 2013

Καμπύλη ζαχάρου!

Στον έβδομο μήνα περίπου γίνεται η εξέταση της καμπύλης ή του κρυφού ζαχάρου. Με +14 κιλά μπορεί και να έχω και τότε ξεκινάμε διατροφή υπό παρακολούθηση!
Όπως με είχε ενημερώσει και ο γιατρός μου είναι μια χρονοβόρα διαδικασία 4ωρών με αναμονή στο ιαρικό κέντρο που θα γίνει η εξέταση. Έτσι πήρα μαζί ενα βιβλίο για να περάσει η ώρα μου και ξεκίνησα 7 το πρωί. Το πρώτο πράγμα που κάνεις είναι να πιεις 100ml πετιμέζι - ήταν πιο νόστιμο από ότι περίμενα. Αραιωμένο σε πολύ κρύο νεράκι, πινόταν. Και αμέσως μετά να η πρώτη αιμοληψία. Αναμονή 1 ώρα και έπειτα η δεύτερη, αναμονή 1 ώρα και να και η τρίτη, αναμονή 1 ώρα και επιτέλους και η τέταρτη.
Γιατί όλο αυτό? Γιατί απλά δεν αρκεί η απλή εξέταση αίματος για να είμαστε σίγουροι πως ο οργανισμός είναι καθαρός από ζάχαρο. Είσαι υποχρεωμένη να περιμένεις στο ιτρικό κέντρο για να δείξουν τα αποτελέσματα τι καύσεις κάνει ο οργανισμός χωρίς κίνηση.
Αν η καμπύλη βγει θετική στο ζάχαρο, εκτός ότι ξεκινάει παρακολούθηση από ενδοκρινολόγο και διατροφή συγκεκριμένη, υπάρχει πιθανότητα το μωρό να αφαιρεθεί τον 8ο μήνα γιατί εάν μείνει περισσότερο δημιουργούνται επιπλοκές! 

Να βγουν τα αποτελέσματα να δούμε τι θα δούμε!
Και να έχω τα αποτελέσματα στα χέρια μου, όμως πουθενά δεν αναγράφονται ποιες είναι οι φυσιολογικές τιμές για να συγκρίνω. Πρέπει να περιμένω μέχρι την ημέρα που θα πάω στο γιατρό - δε θα ηρεμήσω ποτέ, νομίζω.

Τελικά τη γλίτωσα τη διατροφή, όλα τα νούμερο είναι 50 μονάδες κάτω του μέσου όρου! Ουφ!!!

Άντε να δούμε τι έχει σειρά μετά!!