Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Ύπνε που παίρνεις τα παιδιά...

Ύπνε που παίρνεις τα παιδιά, το δικό μου το έχεις ξεχάσει. Είχα στο μυαλό μου πως τους πρώτους μήνες τα νινάκια κοιμούνται, κοιμούνται και κοιμούνται. Και πως ισχύει το μαμ, κακά και νάνι.

Η αγαπημένη μας θέση ύπνου!
 Μπορεί να ισχύει, αλλά για τα άλλα παιδιά, όχι το δικό μου! Επειδή στο μαιευτήριο, τον κρατούσα αρκετές ώρες μαζί μου, η αλήθεια είναι πως ήταν όντως μαμ, κακά και νάνι. Κάτι που ξεχάσαμε με το που ήρθαμε σπίτι. Τις δύο πρώτες εβδομάδες κάτι έκανε, μετά τέρμα.

Όλοι αυτοί που δίνουν συμβουλές, έλεγαν να κοιμάσαι μαζί του, όποτε κοιμάται για να ξεκουράζεσαι. Αυτές οι συμβουλές είναι για μαμά με άλλο παιδί!!

Το καλό είναι ότι εξαρχής κοιμόταν τα βράδια - εννοείται με 3-4 διακοπές για να φάει - αλλά αυτό δε με πείραξε ποτέ. Έχω ακούσει διάφορα, όπως ότι κοιμούνται την ημέρα και χαλούν τον κόσμο τη νύχτα, για αυτό και ανακουφίστηκα.

Βέβαια πριν τις 11:30 δεν κοιμήθηκε ποτέ, αλλά δε με ένοιαζε, αφού και το πρωί δεν ξυπνούσε πριν τις 10. Έτσι κατάφερνα με το που κοιμόταν να δω και λίγο τον άντρα μου. Ναι, όσο και κουρασμένη να ήμουν, πάντα είχα και έχω όρεξη να περάσω λίγο χρόνο με τον άντρα μου. Κι εκεί που είχε μπει σε πρόγραμμα και κοιμόταν 10:00 με 10:30, πήγαμε διακοπές και του άλλαξα το πρόγραμμα γιατί κι εμείς θέλαμε να βγαίνουμε. Και που να τον αφήσεις όταν θηλάζει κάθε μιάμιση με δύο ώρες ή και όποτε του θυμηθεί. Έτσι επιστρέψαμε και μας παίρνει πάλι σχεδόν 12, αλλά ευτυχώς είμαστε υπναρούδια το πρωί.

Α! Παραλίγο να ξεχάσω, κάνουμε και κάτι 3ωρα το μεσημέρι, όχι κάθε μεσημέρι, αλλά είμαι ευχαριστημένη.

Άραγε μεγαλώνοντας θα στρώσει ή μπα.....?