Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

Συσπάσεις πριν την ώρα τους..

Διανύω περίπου τον 4ο μήνα και στον προγραμματισμένο μηνιαίο υπέρηχο βλέπουμε, δηλαδή ο γιατρός βλέπει, κάτι που δεν έπρεπε. Συσπάσεις στη μήτρα.
Τρελάθηκα. Δεν τις καταλαβαίνεις? Δεν πονάς? ρώτησε ο γιατρός. Μπα, δε νιώθω τίποτα. Είχα φοβηθεί πάρα πολύ. Ο γιατρός προσπαθούσε να με καθησυχάσει, όχι ότι ήταν φυσιολογικό αλλά ότι συμβαίνει από κούραση ή άγχος. Κατάλαβα... του ψιθύρισα, το άγχος της δουλειάς. Πρέπει να ηρεμήσεις, να χαλαρώσεις τώρα μπαίνουν άλλες προτεραιότητες στη ζωή σου και στην καθημερινότητά σου.
Έκανε το πιο απλό που μπορούσε, μου έδωσε χάπια και αναρρωτική.
Τι ωραία να κάθεσαι αλλά το μυαλό σου να είναι κολλημένο στο γραφείο! Γιατί? Λόγω ευσυνηδεισίας έλεγα τότε, λόγω βλακείας θα έλεγα αν είχα πάθει κάτι. Ενδιαφέρεται κάποιος αν είμαι έγκυος? Μου συμπεριφέρονταν σα να μη συνέβαινε και δυστυχώς κι εγώ ακολουθούσα, μέχρι που ταρακουνήθηκα. Δε θα μου το συγχωρούσα αν πάθαινα κάτι. Τόσα χρόνια μέσα στο άγχος, τώρα έπρεπε λόγω καταστάσεων να χαλαρώσω. Πράγματι, σιγά σιγά τα κατάφερνα. Όχι να μη με ενδιαφέρει καθόλου αλλά να πιέζομαι μέχρι εκεί που ένιωθα ότι αντέχω.
Ευτυχώς ήταν θέμα μόνο 10 ημερών και όλα κατέληξαν μια χαρά!