Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

Το παιδικό δωμάτιο


Ήδη από τον τέταρτο μήνα τηε εγκυμοσύνης είχα αρχίσει τα ψώνια, ρουχαλάκια, σεντονάκια, αξεσουάρ. Δεν κρατιόμουν, τα ήθελα όλα. Το παιδικό δωμάτιο έτοιμο από πολύ νωρίς! Η κουβέντα του άντρα μου:
Ευτυχώς που δεν έχουμε κοριτσάκι, θα είχες καταστραφεί. Αυτό είναι αλήθεια!

Παιδικό Δωμάτιο

Ήμουν τυχερή στο ότι είχα ήδη γαλάζιο δωμάτιο στο σπίτι, γιατί μας αρέσει πολύ η θάλασσα και το μπλε χρώμα, οπότε και το διαμόρφωσα αντίστοιχα. Απλά, λιτά, χωρίς πολλά έξοδα. Δε χάλασα μια περιουσία σε κούνια και συρταριέρα, τα βρήκα πολύ πολύ οικονομικά κι αν χαλάσουν ξαναπαίρνω.Όση χαρά και να έχω που είναι το πρώτο παιδάκι μου, δε μου κάθεται καλά να διαθέσω 600-700 ευρώ για μια κούνια που θα χρεαστεί κανά 2 έτη, άντε κι άλλα 2 στο επόμενο.
Αυτοκόλλητα σον τοίχο, μια καρέκλα που συνδυάζει και αποθηκευτικό χώρο για την ώρα του θηλαμού και δωμάτιο έτοιμο!!!

Καταλαβαίνω βέβαια πως όλη αυτή η προετοιμασία είναι για όλους τους υπόλοιπους εκτός από το μωρό. Κάποια στιγμή όμως θα καταλάβει, θα περιμένω λοιπόν να δω την αντίδρασή του όταν θα κοιτάξει τον τοίχο και δει τα ψαράκια!