Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

Έγκυος για πρώτη φορά! Φυλακή ή ευτυχία?

Δεν είχε περάσει καλά καλά ένας ολόκληρος μήνας από την ημέρα του γάμου και είχα καθυστέρηση. Πανικός... Πως είναι δυνατόν, εγώ είμαι πάντα ρολόι, λες? Όοοοοοοοχι δεν είμαι ακόμη έτοιμη.
Και άφηνα τις ημέρες και περνούσαν ώσπου δεν πήγαινε άλλο, μπήκα σ'ένα φαρμακείο και αγόρασα ένα τεστ! Δεν ήθελα να επιστρέψω σπίτι.
Το ίδιο πρωί ο άντρας μου είχε ένα ατύχημα και σκέφτηκα πως αν ήταν θετικό θα ξεχνούσε τι δύσκολη μέρα πέρασε, μιας και ο ίδιος ήθελε παιδί, χρόνια τώρα, εγώ ήμουν αυτή που δεν....
Μπήκα σπίτι και έτρεξα και έκανα το τεστ το οποίο βγήκε θετικό ...
Το δείχνω στον άντρα μου  και του λέω μπορείς να καταλάβεις τι αποτέλεσμα δείχνει? Τρελάθηκε! Το ήθελε τόσο πολύ αλλά ξαφνιάστηκε. Μου λέει είναι θετικό, μόλις κατάλαβε τι είπε έκανε σαν τρελός, γελούσε, έκλαιγε, φώναζε - όσο μπορούσε δηλαδή!
Εγώ όμως είχα παγώσει, όχι ότι δεν ήθελα, όχι ότι δε χαιρόμουν γιατί το θεωρώ μεγάλη ευλογία αλλά δε θεωρούσα ότι ήμουν έτοιμη να αλλάξω τη ζωή μου - εγωιστικό - το ξέρω.

Τώρα  - 5 μηνών - πλέον ο μπέμπης μου είμαι απόλυτα σίγουρη πως αυτή η φυλακή μου είναι η μεγαλύτερη ευτυχία της ζωής μου!